gimme a reason

bagi aku sebab
kenapa
tak boleh ini
tak boleh itu
tak boleh
semua tak boleh
aku menangis
sedang nangis
sumpah
tak tipu
kenapa
aku sedih
sedih sendiri
sebab kau
kau tgl aku
kau tglkan aku sendiri
skrng aku seorang diri
semua pergi
semua pergi tgl aku
tgl aku sendiri
tiada yang peduli
tiada
siapa
aku perlukan teman
teman disisi
teman yang memahami aku
teman yang setia
teman yang mampu mendengar
mampu melihat diri ku sebenar
dulu
aku ada seorang
tapi
dia
dia telah lupa aku juga
tinggalkan aku
bila perlu sahaja kau igt aku
kau buat aku mcm lampin bayi
betul
aku sakit
skrng
aku tiada siapa
aku menangis lagi
sedang nangis
tak tipu
susah untuk cari
susah untuk cari yang sempurna
betul
tetapi
sekurang kurangnya
memahami diri aku sebenar
aku
aku hanya perlu teman
teman luahan
teman pelukan
teman ciuman
kalau
kalau ada pun
kalau ada
aku mahu teman itu
teman itu sentiasa disisiku
teman yang aku maksudkan
teman yg memahami aku,
teman yg sntiasa brsama aku,
teman yang seperti aku minta tadi,
bukankah kau juga begitu??
aku berdoa
aku memohon
tetapi belum ada lagi
belum ada lagi yang aku inginkan
tetapi skrng aku berhenti
berhenti mencari
kerana aku baru mempunyai kesedaran
bahawa,,
sesunguhnya,
teman yang ku cari,
sentiasa brsamaku,,
cuma aku yg.........
lalai,,
leka dngn dunia,
aku lupa pd die,
yg sntiasa ingt pada aku,
dia
dia teman aku
teman luahan
teman peluk
teman cium
terima kasih tuhan
aku bersyukur
aku berasa lega
akhirnya kau tunjukkan aku
siapa sebenar diriku ini