PLKN

Assalamualaikum :D

so tomorrow morning mulakan kehidupan baru bertempur sebagai pelatih PLKN , naah dulu beriaa nak sangat sekarang mengelabah macam bangau cium bontot kerbau . *dah tayah nak gersang sangat . iiiniii serius *buat bunyi macam WonderPets . HHA . ceriakan hari anda dengan post terakhir saya sebelum berangkat dan terangkat untuk tiga bulan . and for the time being , im not gonna blogging , facebook-ing , andd text-ing , gayut-ing , online-ing , ngumpat-ing . ehh apa lagi aku buat sepanjang cuti ni ? haa yang penting semuaaya tak brfaedah . grr , dah tayah nak hipokrit nak reendureendu aku laa . kalau betul reendu datang laa melawat bawak pulut kuning ayam golek telur ayam kampung , naah macam pagi pengeras untukt bomoh pulak . HHA . huh penat nak deceritakn kesah tiga hari tiga malam kemas beg utk bende jadah ni , huh finally selamt jugak beg ditutup dan di-ringan kan sikit sebelum bengkok bahu , lepas ni bahu kene uji balancing pulak dekat kedai tayar , grr

beg ikut syarat , satu beg baju dan satu beg galas sahaja .
naah sumbat tak kira lipat . hancur remuk kesah bajubaju dalam tu .
*bukan baju dalam - bajubaju didalam , haa jgn pikir bukanbukan .
haa lepas dekat sebulan habis exam tak pegang pen , tadi isi borang dah cramp tulisan bekedut atas bawah dah tak rupa tulisan . akward gilaa , mcm OKU pun adaa . alaa janji ada rupa ABC .

haa okee penat sangat hari ni hantar amer balik SMTDLM , lalu rembau andd lalu SMV ERT , rasa macam nak singgah peluk bagunan asrama tu jeh , reendu nak matii . huh

oke nak tido dah , saya bakal di- tourchred *eh betul ke eja ? huh . prepare myself mentally . utk physically dah terlambat nak prepare , hha . doakan saya berjaya balik dengan selamat .

wasiat terakhir : andai kata daku pulang dengan kehitaman , terimalah daku seadanya .

untuk yang bagi moral support : terima kasih bejuta kasih , naah mewah kamu semua dengan kasih dari saya :DD

TERIMA KASIH SUDI MEMBACA .