untittled number two

assalamualikum :)
okay saya hampa sgt di pagi hari ni uncle google punya lembab nak display image , eh pagi ? yaa yaa 0915 pagi waktu malaysia . oouihh awal nya kaw bangun Jah oi . haa ni dah kene penangan jeritan Pn KR pagi tadi dek kunci kereta dia hilang , letak tempat lain carik tempat lain memang laa . habis di punggah satu rumah kunci kereta sekeping tu tk jumpa jugak . lastlast pegi naik teksi jea lah diaa , kesian kene carik teksi dekat bus stand seberang jalan . nak di teman tngu teksi , besar laa kemaluan beta nnti bila rakyat jelata tgk beta keluar rumah dgn kain batik bercorak batik , eh memang laa -.-

okaay dah cukup lah tu merepek emaa !
so semalam kemaskemas bilik andd i found something :) towel rambut zaman sekolah juga merangkak bahan ujukaji pertama dgn Qiela Kechik . Qiela yang ajaar jahit sulam manik ni . andd well im a quick learner , saya dah lawan taukee , hhaa . kemain melonjak hati dgn rakus pergi kedai bunga berdekatan terus tarik beberapa packet manik yang tergantung mcm perencah sup bunjut adabi . eksited kemain nak mengasah bakat :)

so ini cubaan pertama yang sempurna jadinyaa . sejak tu mcm addicted until dah jumpa hobi lain- main The Sim Social , hha . so sekrang balik ke hobi lama .

okee ini bahan ujikaji seterusnyaa . bajukurung floral print , tapi macam semak sgt kan kalau dah bercorak nak bermanik lagi ? tah aku ni pun main tarik packet manik tu tanpa "berfikir dulu sebelum buang " entah apaa jadi lah nnti , ouh nvm , bak kata Pn KR -kita yang buat diaa , bukan diaa buat kitaa . kalau tak okee campak jea la baju tu , beli baju lain ! hha .

HAMBOOI , kaw ingat kaw anak Din Beramboi nak campak baju , *tkde kene mngena langsung . beli pakai duit kaw taau ! okee tak taak . tetas lah balik benang tu macam itik tetas telur , apaa susaah ?

until next post kemunculan baju dah dah siap disulam manik , blog ni akan ada perubahan sikit dek terasa dgn ke-perli-an manusia tak reti jaga perasaan orang . adaa ke patut dia kata hidup aku tak terurus siap kaitkan dgn blog aku yang tunggang langgang ni . eh blog aku biaq pi aku laa , hang sibuk buat paa ? *eh kaw nii ema , dh die tegur tu terima laa dgn hati terbuka -.-
okaay so maybee akan berlaku satu rompakan rombakan nama , url , setting and everything pada blog yang tak seberapaa ni . SUPRISEE ! *menjijikkan betul nak suprise bagai .

p/s : andd sorry lah sumpah aku dah usaha perah dada tnya selera untuk idea tittle blog post tapi yang terapung dalam lautan minda ni cuma 'untittled' .
so nnti kan kemunculan 'untittled number three' . *malass nak fikir !