peningalan paling bermakna .

.bila dah brjauhan baru rase syg ,bru rse rindu ,bru nk hargai org tu .kn ?kn ?kenapa dulu depan mata pn tak pndg ?knp a ?dulu pasal bnde kcik pn bole gado ,skrg besar mne pn prob ,tk de hal la .oke lh tu kn .dri sndri tk sedar ap yang brlaku .yg tau ,kehidupan berjalan bukan kita yang rncang .tp alhamdulilla semuanya bertmbah baik .

td ,br-txting dgn nady mnimbulkn seribu kksalan dn sebak di dada .
nady ; ema ,oke x ?nnges knpe ?crte la kt aku .
me ; xde ppe la ,aku dh oke .
nady ; hm ,crte jeh la .kite kwn kn ?kte xde rsia kn ?
ema ; iye ,tk pe la .mls dh nk pk .life must go on .
nady ; hm ,senyum tau .balik asrma bile ?
ema ; :) esok .
nady ; nanti mesti aku rindu kaw .
ema ; (*ttbe emo trus nnges) .hha .aku pn sure rndu kaw ,leyha pn .tgk !aku dh nnges balik .
nady ; ala ,jgn la cm tu .balik sini lagi bila ?
ema ; 17hb . nti balik kite jumpa la ,ea ?
nady ; balik sne jgn lupe cll ,jga diri .mkn bnyk2 ,tdo cukup2 ,stdy elok2 .jgn buat bnde gilaa lg .jgn crik gado dgn org .
ema ; iye ,thnx .saaaaaayyyyaannggg naaaadyyy .!
nady ; aku pn syg kaw jgak .sobsob .

sembang sembang dengan beila
beila ; OMG ,imysm .
ema ; i missed u too .*hugging kissing .
blablabla .n the talk takes almost 7hours .
ema ; i need to get bck early .
beilaa ; like now ?grrr .
ema ; yeah ,sorry . :(
beila ; its oke ,nvrmnd .
ema ; i guess we'll meet again fer about ..what ?5 months from now ? huh .*sigh
beila ; OMG !i hate this .if u miss me ,look to the sky ,see the stars ,im there for you .

.hm ,yeah .entah la .*sigh .