racist

; pergaduhan perkauman dlm keluarga pn bole brlaku kn ?kn ?oke ,here's the thing .kkak rupe cm bangla sket ,yelah ,hdg mcung ,putih pulak .hensem lah .ameer seperti yang sllu dperkatakan oleh kakak, mcm ank india. abg tak tau nk ckp cemane tp ada spesis ameer jgak lah .n ayah cakap rupa aku kecik macam anak beruang . grrr ,kejamkan ?

kisahnya brmula disini ,
bila dua orang anak india bergabung bilik-DEBUSH ,sepah die tak beragak lah kan .

kejadian ; bilik anak india .

situasi 1
ank bangla ; bapak lah ,besepahnya bilik .
ank india 2 ; bia r ,bilik aku, bkn bilik kaw .
ank bruang ; ish dia ni, kemas lah sikit ,sepah sepah ni pmpn tak suka meer ,kang lari aisyah
ank india 2 ; bpk kaw aja .korg ni tak 1Malaysia tau tak .bile bju kotor brsih bcmpur, baru erat sltulrahim .korg ape tau ?

situasi 2
ank india 2 ;kaw ni pehal kulo kile kemban ni ?
ank bruang ; baju tarak ,pinjam bole ?
ank india 2 ; amek ah .
ank bruang ; okes ,hish ,bju kotor brsih cmpur jeh . mne yg brsih ni weyy ?
ank india 2 ; ats meja yg blipat tu .
ank bruang ; mane ?
ank india 2 ; bawah towel tu lah bebal .
ank bruang ; eeii ,basah la towel kaw . ish ,bju ni pn basah dh .
ank india 2 ; kaw ni racist kaw tau tak .ta nak suda .bogel je lah kaw .
ank bruang ; grrr ,*nek ats cll ayh sruh ayh mrh ameer balik nti . hha .*still bkemban smpi baju sndri kering .

situasi 3
ayah ; heh ,kemas bilik ni.tok nak datang .
ank india 2 ;aduuh ,malaslah .
ayah ; kemas kemas ,ayah tak kira ,klaw tak kaw jgn makan esok .
ank india 2 ;ye lah . wey, kaw kemas bilik aku ,aku bg upah .
ank bruang ; hhe ,bpe ?
ank india 2 ; seposen dah ,hha .
ank bruang ; bapak kaw aja .aku nk beg .yg aku ckp hritue ea .

ank bruang pn kemslah bilik tu cara trsndiri
sehari suntuk bilik tu pn kemas.

ank india 1 ; wey, nmpk boxer aku tak ?
ank india 2 ; tak ,dlm blik lah .takde sape amik .
ank india 1 ; mne ade bju dlm bilik . ko ltak mne ?
ank india 2 ; tah tnye kak ma .
ank bruang ; baju seeeemmuuuuaaaa dlm wshng mchine .hhe


dan pagi tu ,agak separuh gila jgaklah menyidai baju diorang .
n thnks ,beg idaman pn dah dapat .hha .