hey shit

"WTF ?eh ,gi mati lah sial .ape msalah kaw ha ?aku tk kcau hidup kaw then jgn kacau hdup aku .WTEVER ! FU*K YOU ! !@#$%^&*@$%^^%##% .igt hidup kaw bole senang ke mcm ni ?tak yah nak hasut die lahh ,kaw tu cuma kawan die .aku lagi penting dlm hidup die dr kaw .ap mslh kaw ha ? kaw mmg tak puas hati dgn aku ckap lah sendri ,yang kaw g cakap ngn die aphal ?kaw ade hati dengan die ke ?bnde ni bole setel ke klaw kaw ckp dgn die ? .tengok lah kaw ,siap kaw klaw aku jumpe , cube la matang sikit budak kecik ,"



hey binatang ,dgr sini baik baik .aku sikit pn tk goyang dgn prngai unmatured kaw oke .aku ade pendirian aku sendiri .mmg aku bnyak msalah pn ,
and aku tak perlukan kaw utk tmbh koleksi masalah aku oke ,
hidup aku mmg senang macam ni ,and aku tak hasut betina kaw tu ,mmg aku cuma kawan die ,
nak dbndingkan dengn kaw yang konon cinta mati die *cinta mati ?rase nk bunuh diri jea.
and aku rase buang mase aku bcakap dengan kaw ,banyak kali dah aku cakap dengan die yang aku sangat membenci kaw ,then mcm biasa kebodohan betina kaw tu ,klaw bole seeemuuuaaaa bende nk cerita .
srry to say lah ,mmg kaw kawan aku ,BFF ! but ,kaw sndri tau kan prngai aku ,then knpe msti kaw buat bnde yg sama lgi ?tak sedarsedar lagi ?nak kene maki face-to-face lagi ke baru nak sedar ?and FYI ,if aku ni LESBIAN pon ,aku TAK HADAP DEKAT AWEK KAW LAA .