random awesome .

hey ,again - me ! tiga kali in *tk smpai 3hours .so soo tired .baru balik OU .carik hadiah tadi .hangout dgn beilla :)) baru balik .worth it .jln dgn kak Amy jugak ,dpt T Padini ,yeay !tak sia sia g melawat dkt Speedo tadi .beli kek fer my mum brthday .present utk Geng12 ,makanmakanmakan lagi .dah tak larat ,kenyang sangat .thanks utk semua yang menceriakan hari saya hari ni . + tk lupe jugak dkt ayah yg bg pelepasan keluar today ,tk sngka dpt kluar jugak ,ylaa ,SPM kan like 'esok' bg die .hha
mak bace kad kami :)


i always loves you even when u'r closing ur eyes .hha

cute sngat card ni kan ?
abg+kak amy =one relxing bubble bath
kakak =one big hug
me= breakfast in bed
ameer =one hour of peace ang quiet .hha




n talk like shit -saya nampak awak, again dgn prmpuan tu lagi ye sayang .stop pretending laa ,saya pun tak hadap dgn awak lagi .im change oke , saya bukan emma yg dulu awak kenal .saya dah membesar ,*kan kepeng ,hha .jijik saya tgk muke awk tau tak .dah ,takyah seboksebok dtg rumah lagi .geli laahh !