stanza cinta ♥

Assalamualaikum :D
mungkin tajuk entry yang dserta kan tempekkan gambar romantik atok nenek sape tah agak mengamit jiwa , kebanyakan akan merasa kebahagiaan nyaa , dan merasa si penulis pun bahagiaa . namun jgn salah sangka ==' tak mungkin semua yg dilihat dr mata kasar menggambarkan semuanyaa . senyuman tak semestinya menggambarkan kegembiraan , tapi senyuman disebalik kesedihan lah yang paling menyakitkan , kan ?

sedaya upaya aku cubaa pertahankan hubungan nii . dengan apa cara sekali pun , yes u hear me , apaa caraa pun . walau macam manaa pun hati aku sakit tiap harii , aku dah cuba pertahankan apa yang aku ada . seboleh boleh aku biarkan hati aku berzina merindui diaa tiap harii . tiap hari aku tahan hati aku dari putus asa dengan dia .

tapi aku tak mampu , aku tak sekuat tuu . serendah rendah ego aku bagi utk hubungan ni , tapi macam tak bagi makna apaa pun dekat dia . aku sndr tak prcayaa smpi mcm ni jauh aku syg dekat diaa . lembutnyaa hati aku dengan diaa .

almost everyday aku tgk roomate aku gaduh dengan boyfie diaa . even pasal small thing . andd once gaduh pasal this girl coment dekat wall FB boyfie die tuu . gaduuh terukk gilaa lah . yeah , as a girl , mmg lah jeless . aku tak salahkan romate aku tuu menangis sebab lelakii . but , same thing happen to me . lately aku terbacaa atau sengaja membacaa semua wall post dekat FB diaa , andd macam macaam yang aku nampak . aku tau , aku sepatutnyaa jeles . tapi kenapaa tak eh ?

andd lately diaa selaluu buat perangai . selaluu sangat . aku tak nak laa over exaggerate kan . so aku biar kan jea . aku tak nak benda jadi makin buruuk . maybe klau si roomate aku tu dekat tempat aku , dah teruuk dia menangis . taklaa aku cakap aku ni kuat hati keras mcm roti bulat tuu .

tapii , Alhamdulillah aku boleh tahan diri aku for this time . lagi pun , its not worth to cry for that kind of guy . itu yang aku sllu cakap dekat diri aku . banyaak lagi llki dekat luar tuu . andd i'll deserve someone better .

aku cubaa , aku dah cubaa sangat pertahankan hubungan ni . tapii , mustahil kot . sampai sini jea yang aku mampuu . i rest my case ! tak guna aku pertahankan semua nii . mungkin aku mmg tak layaak utk ada hubungan dengan siapaa pun -.-' end of story . aku dengan dia dah tkde apaapaa :'(