Kahwin vs Couple

Assalamualikum :D setelah beberapaa ketikaa memendam rasaa sedih hiba dan dukalara . finally aku dah dapat balik semangat aku utk teruskan hidup walaupun macam sotsreet asek sedut hingus hijau kuning bukti kesedihan perpisahan ni , *kononyaalah -.-'

sejak menjanda nii makin banyak masaa aku terluang utk dirii sendirii andd makin banyak laa aku merepek , dulu rajin jugak nak usha kenyitkenyit mata dekat cover buku Marketing tu , sambil main kayu tiga dengan buku teks Micro .

laa ni nak bukak drawer meja study pun berat apetah lagi nak menonggek dekat meja study tuu . andd sejak WiFi dah sembuh dari pembedahan oleh abang warden bermata empat , makin rancak aku tengok movie free . soo nak share video nii . tengok jangan tak tengokk !



weyh tengok tau ! selembab manaa pun video ni loading , lembab lagi cuaca dekat Bangi ni , hee . Best sangat :DD mmg mengeletek hati aku yang gediik ni tatkalaa keseorangan dlm bilikk gelak smpai merungsingkan jiran bilik menyebelah . To those yang buat video ni , cheers for u guys :DD insaf sekejap , hee . so enjoy the video :D