kaka , kaka , kaka

oit , apasal negeri sembilan tak cuti esok hah ?knpa 3 negeri jeh yang cuti ?kenapa?kenapa?tell me !tell me y , HHAHA =)

kpd kaka yang berkenaan,
(siapa yg terasa die lah tu ye ,)ari tuh cite tak nak 'wanted' , tak amek port bdk f4 lah , dah tu , apasal still na jual muke aku yg pling comel kat ert tu kat member2 ko ha ?still ta puas ati eh ? ish , ish , ish kesian ko en , sure ta dpt concentrate trial ri tue en sbb tringat muke aku , HHAHA , hmm , klaw lah nak sebarkan lagi post yg aku tls 'sampah' tue , dkt blah knan tu kan ade tlis 'blog achieve' , tekan ye , lpas tu crik jul 2009 , n klaw nak crik yg aku tlis nme kaw besa besa tu crik under Aug 2009 , disitu anda akn dapati bnde yg anda crik oke , kalaw still tak puas hati , sila datang 4 katering 2 taupun d0rm KBJ , saya sedia menunggu anda , HHHAHA . n tolong , tolong , tolong cakap dan brpesan kpd rakan rakan anda , tak payah la jeling2 aku, dan kalau nak tnjuk2 aku tu cover cover lah tangan tu sikit , dan jangan masuk campur hal ini ,fyi , aku pon ade mate .aku bukan nak bngkitkan blik bnde yg dah reda , cuma reda nyer tu mcm tak seberapa sbb aku still rase ade org ckp blkg psl aku sbb post tu , (ayt cam kling jeh ,). dan ade jgak yang ckap depan2 , ingat aku tak tau ker korg bckp pasal aku kat surau ri tue ha? come on lahh , tu surau weyy ,ape pon , im sorry klaw ade org laen plak yg terase !