RARA RAYA

hey ,hey , lawa tak my new layout ?sehari suntuk buat ,hha;D

raya ke4 bru dpt jmpe my hbby , die sehat jeh , die nmpak gemok sikit je kott , hha , phal la kaw mkn bnyk2 ha? aku gemok sorg dah la , LOL ,we got a fight on raya eve , he ask me to wear 'tudung' o at least a selendang mcm YUNA pakai tu ,n i refuse to , and he like ' buat prngai' bcoz he alrdy bought me another selendang , hm , so after few days of thnking , i decided to try to wear that 'binatang' hha;D

yestrday pegi GM PLAZA + MID with bielaBEE, shitto fun sbb last time ktorg keluar about 10months ago, ye lah , since we both move to asrama , jarang sngt jmpe .she got fight with her boy bcoz of me , agaknyer lahh . she had promised him to hng out 2gether yesterday , but she went out with me .ntah la, si boy tu pon pahal ntah ,ade ke patut die ta kasi biela sleepover at my house . ISHH, geram btol ngn boy tue , nseb baeq encem ,hhaha ;) then pegy mid watch G FORCE (3D) , agak gempak gak lahh .readers sngt, sgt, sgt disyorkn to watch tht moovie ,

tomoroow balik skola naek KTM , mama tak bole anta , die kne lapor dri dkt IAB around 3 , so sure ta sempat kott . cemane ea ?brg bnyk na bwk blik naek KTM , malu lah jgak na berangkut ,

na tgk FINAL DESTINATION(3D) sangat , sngat , sngt ! pahal la pulak cter tu ponn 18x , dah tu , siap na tngok ID lagi , korg niy na untung ke tak ha ?