yellow .kuning .blue. biru

oit sakai , bole tak kaw stop copy aku ha ?ape aku pakai kau na pakai , ape aku beli kaw nak jgak , mane aku pegi kaw nak pegi , ape aku buat kaw nak buat , ape aku tlis kau nak tlis jgak , ish , rimas lahh , sampai kn name balak aku ashraff pon kaw nak crik balak name ashraff , pe kes niy ha? klaw sampai situ jeh aku ta kesah la , niy plak kaw g bawak cter aku kat mmber mmber kaw tp buat mcm cter kaw , tolong tolong lah crik identiti sendrik oke ,aku ade jerawat , kaw tak nak ke ade jerawat ?hhaha =) n tolong lah hentikan sikap bangge diri kaw yang telampau tuh , ramai dah yg perasan kaw niy tak ubah macam tin kosong , bunyi jeh lebih , padahal tak de pape , aku menyampah , muak , benci , geram , sakit hati , rase nak penyepak jeh kaw oke ,,nseb baeq pk niy bulan puasa , =(