ego manusia

ouh ergh *sigh* .penat kene tanggung perasaan sediri ,letih memikirkan semuaa bende ni .entah apaa punca masalah utamaa pn tktauu laa .obviously ego masingmasing . ni bukan macam lagu GreySkyMorning-Ego ,btw anggp jealh lagu tu jd bckup song utk entry ni .andd
WARNING : entry ni bosan dan berjelaa ,ta payah laa baca ,

seronok kan bilaa ada kawan , share ceritaa gelak tawa sedu sedan tangis pilu . kawan boleh buat bilaa dh kitaa lupaa semua masalah yang adaa . tapi bila dah sendirian macam ni , semua masalah datang menghantui . enth laa ,enrty ni macam beremosi sikit .

last night , im verry sure it was not a dream .lepas habis borak dgn wan *dgn muka mamai mata stim sangap nk tidur , sdnlly i hd rceive a cll . ta sempat angkt so brtukr lah die kpd missed cll ,unknown number . so pergi matii laa malas nak layan .about 3am trjge dr tdur dek bunyi kucing gaduh blkg ruma ,erghh ! then lampu hndphe murah ni brkelipkelip minx perhatian .ku gagahkan jugak laa tangan ni mengapai hnphe tanpa mmbuka mata lalu ditekan punat hijau tu .

-sunyi .
-HELLO ,sape ni ? nak ape pagi buta ta reti tidur ke ha ?
**breathing**
tuuutt *panggilan dimatikan .
WHAT THE HELL !
TERGAMAM TERUS MELOMPAT BANGUN
mmg rasa nya tk brmimpi .cek phne balik mmg betul ad rceive call , bt this time *private number* erghh !

eh ,im very suree its u .aku kenal sangt cara kaw nak takutkan aku malammalam .come on laa .ggrrr ,wlaupun dah dekat berabad kaw tching dengan aku andd sampai skrg pn masih mnympan dendam ,please laa . i missed you so much ,dah penat aku cubaa lupakan kaw . andd i make it .saat aku dah selesaa macam ni kenapa kaw muncul balik ? kenapaa sekarang ?
penat tau tak tanggung perasaan macam ni .kaw apee tau ?janjii dendam kaw terbalass kan . sukaa buat aku sengsaraa .terimaa kasih laa ,

tak cukup dengan tu ,terang benderang bilik- terus bukak kotak lamaa carik album memo die , erghh ! kaw sedar tak betapaa pentingnya kaw dlm hidup aku selama ni ? sampai album memo tu penuh dengan nukilan kaw sorg jea .lalu ditiup habuk debu *smpi kene selseme dtmbah pulak dgn hdung brjrawat :( ats memo berkurun tu .dengan mata lebam tk cukup tdur ala-ala panda ,dibaca satu persatu memo zaman monyet bercinta .

seyum sorgsorg ,kejap menangis ,kejap tergelak ,kejap menguap ,kejap bersin ,tambah lagi main rambut berangan nak kawen dgn kaw .erghh !

I MISSED YOU SO MUCH . PLEASE FRGIVE ME .LUPAA KAN JEA CERITAA LAMAA BOLEE ?

hati aku tertutup dekat orang lain selagi kaw tak kawen .grrr ,
HHA