gadoGADOgado

ouh tak payah terliur sangat lahh, ni bukan gadogado special ChickenRiceShop (yg dgmbargemburkan dlm iklan radio) ,bukan jugak gadogado kusam acik dining ,aptah lagi gadogado yg dplelajari ktika zaman seklh *uheek* yg bosan nak mati semua potong julienne dan dicelur .cut the crap ,

me ? ouh i loves gadogado .*bukan sayuran merepek tu ,eeyew even pelik bilaa didengari , saya sukaa bergaduh .*ye tau ,susaa nk pcyee budak kecik comel muka suci ni sukaa gaduh* HHA :) tp hakikatnyaa itulah iye . macam yg dirancakkn dlm FB td , seronok bergaduh . slain mrpatkn sltulrhim , ianya akn mnjadii memori utk dingati .macam org cakap knngan pahit tu lebih mudah diingati .macam jugak - bende buruk tu semua nampak bnde elok dpn mata pn tak pndg .*eh , tk tauu la ade kne mngne ke tak* .oke SUDAH !

berikut senarai teman gaduh perang mulut 2010 mngikut ranking memori terhebatt :

FARAHHUSNAAZULKIFLEE
- sejak pindah Tulip ni almost tiap kali waktu sembahyang kita akan gaduh kan, grr .geram una degil tanak giveup langsung .tp BEST ! mulut longkang una bg dushdush ,kdgkdg smpai rra tching balik dgn una .
-funn about una tiap kali gaduh lpas isyak ,(ouh sbnrnye saya cuma ngntuk + dh tkdee tnga nk gado ) bt una igt rra tching kn ? then she will txt me messages about friendship

cth :
a - kaw rase kite kawan sampai bilaa ?
b - smpai mati .sbb aku syg kaw ,
a - hm :) kaw rase kite kawan sampai bilaa ?
b - 5 minit jea lagi .
a - apa yg kaw ckp ni ? kate kawan sampai mati .
laluu si b hanya tersenyum , slps 5 minit si a melintas dan nyaris trlnggar lalu dslmatkan oleh si b .
benar kata org tuatua , bile hyat kita hampir tamat , kita dapat rasakannya
b - aku tepati janji aku , berkawan dgn kaw smapi mati , llu trsnyum gembiraa
si a hanya mampu menangis ....
adkh anda kawan seperti si a ?

lalu disebabkan tkdee krdit nk rply ,tuliss laa memo nk jaga hati
a- saya akan tunggu kereta seterusnya utk langgar saya pulak :) kita boleh sambung borakgosip dalam kubur .sebab bagi saya awak kawan saya sehingga saya bertemu Allah .*lpas jumpe Allah tanak kawan dgn awak dah ,HHA


YAYIENMUHAMMAD
- ouh diaa ni , mmg sukaa kacau diaa .grr .tp kurang BEST gaduh dgn yyien diaa kuat nanges .tp itu laa yg manis tentang diaa :) kalaw ikutkn banyak stry nak ceritaa pasal gaduh dgn yayien , sbb almst 2 tahun kite asek perang mulut kan yang ? grrr , tp kdgkdg mls takut berlarut , slh sorg akn ckp - eh dh laa malas nak gaduh kang lain jadii . tp suke bilaa die pujuk die buat memo tah apeape ,HHA .

AZUREENAZIZI
-hey babe :) yeah i know kitaa gaduh GEMPAK kan ? siap main makbapak lagi ,grrr .tanak laa ceritaa pasal gaduh kitaa tu .kitaa bnyk lagii gaduh sampingan kan ?HHA ,eh taak , you cepat mengalah ,tapi zie yg akan rra igt smapai bilabilaa .kita TWINS paling SWEET kan dekat ERT ,hha . yg lain nak mengancam macam kitaa :)

LEYHAJAMALDIN
-ouh ni minah jepun sorg ni ,ei geramgeram .ta sukee gaduh dgn die .TAKDEPERASAAN ! org tching pn die buat bodoo bukan reti nak pujuk .kdgkdg aku pn giveup tching dgn kaw tauk :(
tapi sekarang tak dahh , sudah faham kaw sangat mmbuatkan aku rase bosan gaduh dgn kaw , so better aku senyap jea , nk tching pn ta gunee kaw bukan nak pujuk .tapi sumpah aku takan lupaa kaw yg tadee prsaan bilaa brgaduh .*tp hal cintancintun melonjak perasaan tu ,

IDANADIRAISA
-heyy :) ida takut lipas ,takut gelap ,takut sorgsorg ,malas mandii ,sukaa tidur , kuat merepek ,sukaa tipu perasaan sendiri . HAA ,ida same mcm yayien klaw gadoo cepat giveup .tp idaa tk buat memo merepek ,more economical ,die tulis msg then bg phne so brbalas lah kami , jmat kertass katanyaa , whatever lah syg .

FATINNAJWAUZAIL
-hey , ini girlfriend saya paling sweet . die takpernah tinggi suaraa (even die kawan saya paling tinggi) ++
die akan cakap 'sayaawak' . even gelii sikit tapii layan jea laa . sukaa bilaa wawa ceritaa pasal mak wawa , ceritaa pasal fiee + wawa nasihat rra . rase mcm adaa kakak .tp wawa sukee gabraa + muke bersalah lebih . wawa klaw tching susaa mau pujuk .

NERXMCKENZIE
-oke ini baru kakak betul sayaa :) dulu kecikkecik kitaa sllu gaduh kan , sbb aku benci kaw dulu , semuaa kaw buat mak bagii aku buat mak ta bagii , erghh! HHA , skrg dah okee :)
sejak kakak cakap mcm ni ,(dulu kan sllu gado dgn mak *skrg pn* so nnges laa sorgsorg)
then kakak cakap - hey , nape nnges ni ? ckp laa dgn aku , apee gunaa ade kakak klaw tanak share msaalah .
grr sejak tuu tiap kali gadoo dgn mak sayaa ceritaa dekat kakak kan ? HHA

AMJADKR
-ouh diaa ni .aw awww .banyak sanagt gaduh dengan die . tp bilaa tkdee sunyii :( reendu nak gaduh dgn kaw adik <33>
diaa SWEET sllu tolong angkat barang ,grrr *amek ksmpatan laa* ++ dia lagi romantik dari pakwaa saya sendirri .HHA , btw , adee ke patut awek die cubaa nk baikbaik dgn aku ,siap ajak wbcam lagii ,grrr . i want the best fer him tauk .prbaiki diri anda dulu .

FARAAELEENARAFIDI
-haa ,awak pun ! kitaa suke gaduh kan , yea saya tau semuaa salah sayaa .sayaa yg mulakan dulu ,grr SORRY SAYANG . tp dah okee kan , geram dgn awak tu jea , tk reeti nk jagaa prngai sendri .tp klaw adee probs BEST share dgn awak :) sngt understanding .

utk yang tidak trsenarai - pergaduhan bersama anda belum cukup me-memorikan diri ini , cubaa lagi tahun hadapan :D oke , utk 2010 tutup buku gaduhgaduh .

utk PNMARINAABAS - anda peninju terhebat saya ,tiap tahun kitaa gaduh kan ? eh almost tiap harii .grrr . SORRY MAK ! SAYANG MAK SGTSGT .susaa nk kawal diri ni dari melawan ,nsib baik ta kene halau rumaa .hmm ,