Ouuhyeaah :DD


Assalamualikum :DD walaupun hati sayu hiba membisu penuh rasa bersalah mencuri Wifi jiran tertangga dikala kecewa dgn broadband peneman duka , tapi ku gagahkan jua membiarkan jarijemari berjalan sendiri merentap keyboard sambil menari sesuka hati . oke dah laa tuu merepek -.-' lama kan tak update kan kan kaan ? jgn tnye lah kenapaa . update kali ni pun cuma nak cerita teruuk gila life lately .

harituu kan kan , doludolu punyaa entry adaa cerita pasai aboy mucuukmucuuk tu kan . erkk mm sediih laa nak ceritaa :'( *kumpul segalaa tenaga menahan air mata mencurah melebhi air hujan dluar rumah . oke so ktorg dah tkde ppe . i mean like finally over . erghh ! pdhal psal bnde kecik . seriusly if ada apaapaa yang penting ditegaskan di sini utk call terus ye ,
ulang suaraa CALL TERUS !

kan digi dah adaa SuperBuddyz , Friend&Family . Celcom pun adaa offer baru apetah , Maxis dgn SuperSaver nyaa . tk cukuup lagi kemudahan yang adaa ? *waah emo betuul aku -.-' jgn laa nak text-message lagi dah , dah jadi salah faham smpi haaanncuuss kebahagiaan masa depan aku . taknak lah ceritaa lelebeyyh nnti mengaibkan siapasiapaa pulak , tak baik .
*lembut kan hati aku kan kan kann ? erkk ? pffftt . kbye :P ehh kejap , seryesly aku reendu diaa , andd aku sayang diaa . tapi nak buat camnee -.-' ego dia nak mengatasi maruah aku , mmg tak laa aku nak bagi diaa menang kan , huh . menderita lah sampai ketuaa :( pang pang *tembak mati hati sendiri .