orang macam kaw boleh faham ke ?






Assalamualaikum :')


Huh -..-' takde moodnyaa lately . penaat sgt dgn assignment berlonggok gaya ulat gonggok menjalar , quiz sana sini , hal bilik dungdangg tak sudahsudah pdhaal dh sebulan mndaftar , aktiviti sana sini , program pejadaah menyelit tetiba dekat sinun , badan pun onn off main acahacah ikut suka nak sihat ke tak , takde tempat mengadu pulak tuu . sumpaah takdapat rest langsug sem ni . banyak hal betul laa , pastu ade jugak beberapa ketul jembalang muncul menyemakkan pemikiran , haish serabut betul laa . susahnyaa nak focus sem nii . tawakal jea lah Emmaa .


aku tak faham betul kenapa certain orang susaah na faham orang lain . its not that dia tu takda perasaan hati batu keras lagi padat macam Milo fuze tu , tapi entah laa . so far aku tgk diaa normal , manusia biasa penuh perasaan belas kasihan suci lagi murni macam minyak masak , tapi mungkin surroundings yang berubah cepat sgt kot . semua bende dah berubah kan , takkan kita pun still nak duduk dekat takuk lamaa lagi , bertukarlah ke takuk baru yang lebih moden maju lagi gelamer .



tapi tu bukan alasan utk kaw buat macam ni . kaw pun tak suka aku buat macam tu dekat kaw kan , so jgn laa start buat macam tu dekat aku . yes , maybe aku ni gurau kasaar . some ppl tak boleh accept , kalau kaw pun tak boleh accept blaa jea lah . takyah nak plastic sgt dgn aku , kesah pulak aku kalau kaw blaa pun kan ? kalau aku salaah cakap laa , pernah ke aku jilat tengkorak kaw kalau kaw tegur aku salah ? pernah ke ? ha haa haa ? tak kan -.-'


Everything is change now . You change . I change . They change . She change . He change . apaa lagi ? Ali/Abu/Bakar/Ellaa change . everything is diffrent now . kita dah besar kan ? then settle it in baby boomers way . dah laa , seriusly aku tkda tempat mengadu sekrang :'( i hope u understand , tapi sorry laa . i need time for this . kaw bagi aku rest balik rumah manjamanjaa bawah ketiak mak aku duluu , lepas tu baru kita settle down okee . for now , pakai lah topeng actionkamen plastic kaw tu , aku mcm dah terbiasaa -..-'

dah laa , tidur lagi bagus .

Goodnight :)