worst weekend :(

Assalamualikum :')
hewheew weekend paling teruk yang pernah aku alami abad ini . boleh cakap worst month jugak laa accept last week pegi holiday dengan family :DD BEST WOOO . erk selain tuu weekend aku suckss . packed dgn program sanaa sini . dari first week december dah macam ada angin sepoi sepoi tak faham bahasaa datang bawak berita yang aku akan demam , namun ku gagahkan jua demi negara tercintaa . ppfffttt -.-'

andd yes aku memang demam pun . bijak saksamaa sungguh angin tuu . sadly tak daapat join Seminar Penbudayaan Keusahawanan dekat Kolej this week gara-garaa demam ni . eh actly bukan demam , badan tak panaas pun , but selsemaa plus sore throat minus headache multiply senggugut equals to nasib yang malang -..-' but still my friend is here with me . Thankss eh , andd for that i dedicate this entry to them :DD



mak gajah sebelah tu memang sukaa tiru apaa aku buat -..-'


Thankss Seraa , hantaar balik bilik tadi , rasaa mcm menyusahkaan jeaa -.-' andd Zatul cakaap nak masakkan Sup , elok utk cepat sihat katanyaa . lastlast dapat kuah Maggi tuu , jadii lah kan :)




Thankss dekat Fatin jugak yang tahaan telingaa aku batukbatuk soksreet hingus semalaman , kacaau dia tidur jea . andd andd tak lupaa utk Faz bucukbucuuk , diaa selalu buat muka tiga puluh lima sen acahacah simpati dengan aku , heeh .





i heart them so mucch :DD kiss sikit , muahmuah .




ni jea laah doraang . faraah tkde sebab diaa dah balik duluu , gara-garaa demam jugak . sape brjangkit dekat sapaa tktau laa -.-' tak sabaar nak balik next week , dah nak cutii sem :D huihh cepatnyaa masaa berlarii . nak mak amik jugak nanti , tak kiraa tak kiraa ! hhee . nak mak jadi org pertamaa yang tgk anak mak kecik molek kuat bergolek ni keluar pagar dengan muka ghairah dapat balik rumah , errkk ? dah laa , i need rest . InsyAllah kalau dah sihat sikit esok nak join Seminar tuu balik , rugi woo . dah laa dapat makan free , huii :D