11.11.11

heyheey assalamualikum :) bunyi mcm happy sgt kan ? hee . mmg happy pun . saat semua status dekat fesbuk memuja angka 1 berkembar 6 , aku watlek jea . muka tanpa nafsu tak mngharap apeape yang istimewa akan trjadi . namun tersasar samaa sekali . makin bahagia diri ni :) weetweet . dah laama aku tunggu this guy . ouh nama dia aboy , say hi to aboy . HI ABOYY ! hee . gedik kan ? erk . dulu ktorg tak cple sebab dapat tentangan keras dari pengemar kentang goreng , iaitu ekyn . dia kataa kalau ktorg cple nnti macammacam bnde trlraang ktorg buat . almaklum laa , org mudaa , nafsu kudaa . errk ? hee . so lepas dah campak ekyn dekat Hawaai tgh honeymoon dgn Jumbo . we come back to the track :)




InsyAllah aboyy oke kot . this is is the last . if tak menjadi jugak then menduda jea lah kaw emma :| aku dah penaat main tariktarik tali sampai putus semua tali . kesian dekat Ella banyak berhabis duit beli penyumbat telinga nak elak dari dengar kisah cinta aku yang tk pernah menjadi ni -..- doa kan aku eh , Thanks Ellaa baby , walaupun ada abooy aku akan tetaap sayang kaw , tapi sikit jea laa , sayang aboy lebih , muahmuuaah <3