kaw kenaal siapa aku ?

assalamualikum :)

*muka nampak macam ganaas tak ?
muka bajetbajet gengster dengan gigi taring tak tersusun , hidung bulat macam bola tampar , jerawat comelcomel macam tuannya , nampak jea ganas tapi hati sucii youu :) so kaw kenal siapa aku ? haa itu lah kaw . ini warning okee , tak semestinya muka comel hati pun comel , hee .

last week balik Pahang berayaa , then jumpa a feww kanakkanak kerdil dekat kampung . selama ni tak pernah sedar kewujudan kanakkanak kerdil tuu . ade lah seketul kanakanak kerdil ni mainmain dengan aku . main apaa ? main pistol tembaktembak . errgh ! mmg tak sakit pun , tapi annoying nyaa rasa layan budak kecik dah la dengan perut sesungutt . kereek pulak tu budak tu , die pndg aku bermatamataa . siap halaau aku balik cepat lagi , tkpe aku watlek jea muka ketat macam pakai mask telur . jenuh lah budak tu cuba menarik attention aku ajak main dengan diaa laa . tapi malangnya cubaanya gagaal .
sekali lagi perut memulas mulas menarik airmata jatuh kebumi . budak kerdil tu mencuba lagi dengan jarak yang agak rapaat . sumpah dah menyampah dengan budaak tu sekalii KETEEPEEK ! secara disengajakan aku sepak pipi tepu budak comot tuu . tanggkap leleh diaa . HHAA , nampak tak aku sangat penyayang ? errk . sumpah tu tindakan di bawah minda sangat sedar . paling membanggakan terdetik beberapaa saat dalam hati aku
' baaruu kaw keenal siapaa aku , kan aku dah warning tadii '

aku biarkan jea budak tu menangis sekuat mungkin , sekali adik diaa cakap ada daraah . cuak aku kot -.-' teruss aku berlari kaki itik tngok budak tu . eh ehh memang daraah la . pandai adik diaa tu :)

terus aku lari kan diri masuk kebun tebu , haish . haraap la dia takbgtau mak diaa , hhe . selaamat aku :)
kejam kan ? so sekarang dah kenal siapaa aku ? jangan carik pasaal oke , aku tkkan mengalah walau sekerdil mana pun kaw , dann segedabaak mana pun kaw ! eh nii EMMAA lah , cett , ada brani ? hhe .