pujuk dan rujuk

assalamualikum :')

I've always been afraid of losing people I love. Sometimes I wonder, is there anyone out there afraid to lose me?


aku tkde mood , sumpah tkde mood . kecewa . hati terluka , jiwa merana , batin terseksa . perit memendam rasa . kenapaa mesti jadi macam ni ? mungkin memang salah aku . kaw buat orang lagi , kan dah kene balik , serve you right ! dah berapa kali aku cuba pertahankan hak aku , bina kekuatan menolak kaw jauhjauh dari hati aku , makin aku cuba makin aku tewas dalam permainan sendiri . sekali lagi aku cuba yakin kan kita cuma kawan biasa , tapi tak boleh . mungkin ada hikmahnya , aku cuma perlu buka minda seluas mungkin utk lihat dunia . untuk lihat kaw pergi dari hidup aku buat selamanya . mungkin die lebih berbaloi untuk masa depan kaw suatu hari nanti .

kaw pun kenal aku kan . hati aku terlampau sensitif untuk di permainkan . sorry to say hati aku memang dah tertutup untuk kaw . aku tau walaupun tu bukan salah kaw , bukan kehendak kaw .
tapi ini lah diri aku , take it or leave it ! thanks for everything .