untittled number three .

assalamualikum :)
puas dah tertanya-tanya oleh si penanya dengan penuh tanda tanya . even kaunter pertanyaan pun takkan dapat jawab petanyaan ni . 4Nov , result student UiTM secara besarbesaran terdedah di dada-dada internet , grr ? internet ada dada ke ? okee so dah terjawab pertanyaa yang ditanya si penanya . kemain excited semua call/text tanya result .

Congrats la yang call/text awal pagi bertanya , tau dah yang text awal pagi tu mesti bombastik + ohsem gilaa lah kan . aku mintak izin nak tumpang gembira ye . sejuk hidung aku bau perfume budakbudak Dekan . errk , sumpah gua jelees beb .
kismis minda jenama apa yang korang kunyah nii ? kasi promote sikit .
tapi tkpe laa , belum rezeki kaw kot Emma . ada hikmah disebalik semuanyaa . Allah dah tau sgt kaw tu kalau dapat DeanList sumpah berguling tak duduk diam , tu yang takdir dah tetapkan kaw dapat ciput jea . chill oke , aku tau aku boleh , cuba lagi !

klik dekat gamba tu ye :)

so ini jea laa . Alhamdulillah takda yang kene repeat . malangnaya 0.01 jea lagi nak masuk DeanList . oke ada hikmah emma , hikmah ! ingat tu , tok sah ngungkit lagi -.- redaa jea .

suprisingly ramai yang kene Dismiss . ouh my fellow classmates lah ang paling aku sedihkan . yang lain buek po den na kesah . pengajaran lah tu , tak mo mainmain lagi noh . mayb rezeki korang bukan dekat sini . kalau ada jodoh nanti awak datang la meminang saya ye :) *errk ? tk perlu kot tuu . whatever it is , this is not the end of the world . there is more out there for you to chase . the world is big man ! GoodLuck . We'll be missing you .