kuatkan aku Ya Allah.

assalamualikum :)
take a smile . senyum seindah suria :) mungkin perkara ni tak semudah tu bagi kaw , bagi aku . bagi kita seemua . but we have to face it , by hook or by crook . aku tau kaw sedih , aku lagi laa sedih . semua orang seddih . tapi ini yang kaw pilih kan : aku tau kaw dah cuba , aku pun dah cuba , semuaa orang dah cuba . tapi ini semua atas usaha sendiri jugak . dont try to put the blame on others . life must go on , this is not the end of the world . InsyAllah ada rezeki kita jumpa lagi ye :) teruskan hidup dengan lebih luarbiasa . kita masih muda , panjang lagi perjalanan hidup ni selagi ajal tak jemput kita .


Khamis ni aku dah nak balik Bangi , teruskan perjuangan dengan kawankawan kita . tapi ramai yang dah takda :'( kita dah tkkan jadi macam yang dulu lagi . dah tkda BM11.1.17 yang ceria heboh kepoh macam dulu . ada hikmah semuaanya . aku sedih kaw macam ni . aku tak suka laa kawankawan aku jadi macam ni . lagilagi kaw tu , kita rapaat sangat kan . Farah yang tidur sekatil sebantal dengan aku tu pun aku sedih sampai menangis , naseb laa dia daftar balik dekat Bangi tu kalau tak memang aku pergi pinang abang die tuu :) ni kan pulak kaw yang pernah singgah dalam hati aku , walaupun sekejap , sekeejap sangat . tu pun masa kaw suap sandwich dkt aku masa nak balik naik KTM dulu , cair aku kot -.-' there's a lott that we shared together .

lagi tersentap bila Botak sendiri yang call aku menangis taknak tinggalkan budakbudak kita . Botak menangis , kaw prcaya tak ? haa aku pun tk percaaya . lastlast baru aku faham isi hati diaa . Botak dah janji one day dia turun Selangor , kita lawan Bowling lagi okee :)


betulaa , aku dah tkda semangat nak balik sanaa . puas aku pujuk diri aku , everything will be fine , tapi tak mudah . teruskan senyuman tu walaupun hakikatnya Tuhan yang tau . tapi aku tau , hidup aku dengan hidup kaw , tkkan samaa . Allah dah menjanjikan rezeki masingmasing . hidup dorang pun dah ditentukan . kaw pn kene teruskan hidup kaw . jgn giveup ! kaw tau kan , aku sllu ada dgn kaw ! wlaupun aku sangat terasa kaw tak call aku lngsg hrtu , tkpe . aku fahaam . lgpn tkde sebab aku nak terasaa . jaanji dengan aku kaw akan capai jugak citacita kaw nak jadi pengurus saham tu ye :D kaw dah macam adik aku tau tak , aku nak tgk kaw brjaya , pedulikan ape orang kata , Allah akan sentiasa bersama kita . jangan mengadu pada Allah kita punya masaalah , tapi tegaskan pada masaalah tu , kita punya Allah .

wiil be missing u guys : Botak , Mubin , Zarul , Yon , Syafiq , Azeem , Nabil , Hariis , Zaim :(
GoodLuck out there !