hungggrryyyy :z

assalamualikum :) *rungsingrungsing ! hissh entah aku tktau ni penyakit keturunan atau memang suku kaum tok nenek aku dari dulu memang lidah melahar waktu hujan . lapaar sangat ! naseb badan laah duduk hostel keluar masuk kene pakai kad pink haraam jadah , skema pejadah tah . dah la tadi kene sound setepeek dengan guard kereek tengah hujan lebaat boleh bikinn panaas pulak diaa , dapat compound sbb tak hntar kad , cinabeng betuul -.-' takde mood aku nak keluar pegi makaan dah : aku pengsan esok aku salahkan kaw yea acik guard tuaa ! errkk . dah laa tkde makanan lngsg dalam loker aku nii , weyh aku nak makaan apee malaam ni ? LAPAAARR !












buat masa ni hidangan macam ni pun dapat menambat selera mataa jea laa :( sobsobb , takpee . nanti aku bawak dapor masak dalam bilik , jangan haraap aku nak masaaak kan utk acik guard tuu :P week ! *errk , macam heraan pulak acik tuu kan -..-' weyh seryes sumpah aku lapaar ! mummy , ineedyou ! kalau dekat rumah tkde mknan pun boleh gigitgigit mak , hee . eh gigit poket mak mintak duit sikit , HHAA . dah laa , makin lapaar makin banyak mereepek !