wahai pinjaman MARA yang budiman

assalamualikum :) finally ! Alhamdulillah hi robbilalamiin duit MARA dah masuk . eksaited kemain menabur cek dalam mesin , muka penuh ghairah tengok amount dalam akaun bank beriburibuu , weetweet . lebarnyaa senyum sampai ke mataa , bangga nyaa lah duit banyak kemain , padahaal sebelum ni tak pernah sampai tiga angka pun duit dalam bank . tapi satu jea masalhnyaa : aku tak sampai hati nak keluar kan duit tu , sedihnyaa bila dah berkurang , sobsobb .


ramaainyaa lah rakan rakun dah tukar BB guna duit MARAA . dah variety BB aku tgk dekat kelas tuu , kedai handphone pun tkde stock BB sebanyak kelas aku puna BB . adooi aii , tah macam batak pebendee tah -..-' meluat aku tengok . haraam jadaah aku sikit pun tak jelees . tu duit MARAA kot , kan utk pinjaman pelajaran , even brpe sen sgt laa duit yuran tu tapi kan membazir tu amalan syaiton ni rojim . bende tak perlu jangan dibeli , buku MKT mahaal kaw complain , BB tuu ade pulak duit nak beli yee . tak kuasaa aku , huh .




well , dari aku beli BB yang melambangkan keduniaan tu , aku dah plan nak beli keretaa , weeteet lagi sekali , HHAA . style kan porsche ni kan kan kaan ? halaamaak , cuba lah korang bayang kan porsche aku ni parking sebelah perotdua kancil direktor KPTM , bayaang kan jea laa :O memang heaven laa aku kan :) fuhfuuh , makin semangat aku nak pegi kelas nanti , four felet lah kaw emmaa , InsyAllah Aminnnn .



*p/s : warga KPTM , nampak porsche biru parking depan hostel nanti jangan tertanyatanyaa pulok sapoo punyoo , kawee punyee leteeww , hee .